|
Strana 1 od 6 Istine o mesu i mleku " Neka ti hrana bude prvi lek." Hipokrat 460-377 godina pre Hrista Uvod - Misli velikih ljudi
"Većina svih kancera, kardiovaskularnih oboljenja i ostalih formi degenerativnih bolesti može biti izbegnuto usvajanjem biljne ishrane. Bolesti srca, rak, udari, diabetes, osteoporoza i druge su povezane sa jedenjem mesa."- Prema Dr. t. Colin Campbell istraživaču i nutricionisti na Univerzitetu Cornell i direktoru najveće epidemiološke studije u istoriji. William Castelli, MD, direktor, Framingham Studije o srcu, najdugotrajnije epidemiološke studije, kaže da vegetarijanci imaju najmanju stopu srčanih oboljenja od svih. "Ništa toliko neće toliko povećati čovekovo zdravlje i povećati šanse za preživljavanje na Zemlji kao evolucija ka vegetarijanstvu." ALBERT ANŠTAJN
"Mnoge rase koje žive isključivo od povrća imaju bolju fizičku kondiciju i snagu. Nema sumnje da je neka biljna hrana, kao što je ovsena kaša, ekonomičnija nego meso, čak i bolja u pogledu mehaničkih i mentalnih dejstava. Takva hrana, štaviše, sigurno manje opterećuje naše organe za varenje, a time što doprinosi osećanju zadovoljstva i druželjubivosti čini toliko dobra da je to teško oceniti. S obzirom na te činjenice, treba uložiti sve moguće napore da se zaustavi nemilosrdno i okrutno klanje stoke, što mora destruktivno da utiče na naš moral. Da bismo se oslobodili životinjskih instikata i apetita koji nas drži na nižem nivou, treba da počnemo od samog korena iz koga potiču: treba da sprovedemo radikalnu reformu u karakteru ishrane." NIKOLA TESLA
|